BÜKME KAPASİTESİ
• Boru: Ø127 x 3.2t CLR1.0D
• Paslanmaz Boru: Ø127 x 2.5t CLR1.0D
• Bükme Açısı: 190°
BÜKME RADÜSLERİ
• Bükme Radüsü: Maksimum çekerek bükme radüsü 275 mm
GENEL ÖZELLİKLERİ
• 12 Eksen elektrik servo motor kontrollü,
• Windows programı ile uyumlu çalışan Mitsubishi servo sistemi,
• Dokunmatik ekran,
• Bilgisayar ile uzaktan bağlantı kurabilme,
• Adım adım bükme programını izleme ve test etme,
• Elektrik sisteminin uzun ömrü için fan ile soğutma,
• Patentli araba dişli sistemi ile bükme anında düşük hız yüksek tork ilerleme esnasında torksuz yüksek hız,
• DGT(Direct Gear Transmision) patentli bükme kafası aktarma sistemi (yüksek hızlarda düşük sürtünme, düşük ses, yüksek hız),
• Windows programı ile uyumlu çalışan Mitsubishi servo sistemi,
• Dokunmatik ekran,
• Bilgisayar ile uzaktan bağlantı kurabilme,
• Adım adım bükme programını izleme ve test etme,
• Elektrik sisteminin uzun ömrü için fan ile soğutma,
• Patentli araba dişli sistemi ile bükme anında düşük hız yüksek tork ilerleme esnasında torksuz yüksek hız,
• DGT(Direct Gear Transmision) patentli bükme kafası aktarma sistemi (yüksek hızlarda düşük sürtünme, düşük ses, yüksek hız),